مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

دلار سقوط کرد
پس از توافق نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات آمریکا بر سر بودجه و سقف بدهی، ارزش دلار به پایین ترین حد خود در ۸ ماه اخیر رسید و شاخص سهام آسیا نیز با رشد چشمگیری روبرو شده است
کد خبر: ۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
خبر اقتصادی;به گزارش رویترز؛ افزایش رشد اقتصادی چین در سه ماه سوم 2013 میلادی نیز تاثیر زیادی بر افزایش شاخص سهام در بازارهای آسیایی داشته است.
بر اساس این گزارش توافق موقت سیاستمداران آمریکایی نگرانی ها در خصوص ادامه بحران مالی این کشور طی ماه های آینده را افزایش داده و به نظر می رسد دولت آمریکا اوایل سال آینده نیز بار دیگر با چنین بحرانی روبرو شود.
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده نیز به اجرای سیاست های محرک پولی ادامه خواهد داد و این مساله تاثیر زیادی بر کاهش ارزش دلار داشته است.
رشد اقتصادی چین دومین اقتصاد بزرگ جهان نیز طی سه ماه سوم امسال به بیش از 7.8 درصد رسیده و این مساله تاثیر مثبتی بر بازارهای سهام آسیا داشته است.
قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 20 درصد کاهش داشته که علت اصلی آن نگرانی سرمایه گذاران از احتمال متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا بوده است.
دولت آمریکا اکنون می تواند تا 15 ژانویه به فعالیت خود ادامه دهد و سقف بدهی های این کشور نیز تا 7 فوریه افزایش یافته است.
تازه ترین گزارش موسسه رتبه بندی استاندارد اند پورز نیز نشان می دهد که تعطیلی 16 روزه دولت آمریکا بیش از 24 میلیارد دلار زیان و خسارت در پی داشته است./طلا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 915 زمان: 9:38 تاريخ: شنبه 27 مهر 1392برچسب:دلار سقوط کرد , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت